Monday 11 July 2011

Lunch @ Tutti Frutti :))))))))

                    Yummmmyy....tadi baru sajer lepas abis makan kat Tutti Frutti kat dwitasik yg baru bukak....
    bez jugak duk sini...mcm2 kedai ader kat sini...depan Tutti Frutti ader Oldtown Cafe...x sabor nak pegi..
   Aku makan ais-krim oreo ngan vanilla original...mssam giler vanilla original...ingatkan manis tapi massam...menyesal ikut cakap Mila Marzati...tadi kitorang pergi empat orang jer Mila,Nabil,Nik dan aku...
  Memang bezlah ais-krim kat situ/....lame dah x rase...klau ader mango kan sedap....










   Nie tiga cup Mila,Nik ngan Nabil yang punyer...aku datang lambat tadi so mase tu diorang nak balik...so bile aku datang dyorang dah nak balik...hihihhhihii...naseb baek dyorang temankan....thanx korang..:)))))))






            Yang belah 7.65 tu aku punyerr....yang 4.50 Mila punyerr...dan yang 3.95 Nabil yang punyer....hehehehehhehehehe














                Gambar Nabil x der....sori nabil...:))))))))))))))))))))))

No comments:

Post a Comment